21 mars 2014

botniabygg – 21 mars 2014

hej delägarn, här har våren kommit och jag trodde du sku hinna höra av dig innan jag fick tid – men nu tar vi och avslutar våra mellanhavanden

det är utmärkt att du själv konstaterar att ni gjort ett dåligt jobb, men det är tre saker du sa före jul (tre månader sen) som var bortitok
  1. att er vd inte kan samtala med mig, för då blir han bara förbannad – om jag håller god ton, som står med trasigt hus, borde han också kunna uppföra sig
  2. att ni ska komma tillbaka och åtgärda – det är inte aktuellt
  3. att om ni åtgärdar nåt, så hittar jag bara på nåt mer – är också missvisande, för det är ju ert jobb det är frågan om

jag vill ha tillbaka pengar, och kommer ihåg att jag lovat ersätta er för att ni satte in fönster och dörr i lilla bygget – jag står vid mitt ord trots att de är snett utsågade ;-)

eftersom du inte återkommit som du sa 16 dec; sätt in pengen på mitt konto så är vi klara med varandra för all evighet

–varma hälsningar och tack för mig

tröskeln hänger i luften


detta brev kommer jag sända till delägare R, varje månad en publicering här för varje gång jag måste påminna
för att se hur det kan gå till i byggvärlden – klicka etikett botniabygg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar