4 juni 2011

sku bara luta mig lite

sku bara luta mig lite – vaknade helt förvirrad två timmar senare

sitter och försöker att med andens kraft få materian att känna lite springglädje, har tänkt mig elva eller tretton kilometer medan kvällen är ung

har bytt till en senare springtid än tidigare, ultramaran börjar klockan sex på kvällen så i nåt slags fåfängt försök att göra ett hundra kilometer lite mindre kärva...

musik- och mätmackapären ska fyllas med ström, behöver stora doser Electric Boys för att få fart i benen medan den tankar el tankar jag en spirulinagrogg och rosenrot, skriver en artikel, på Kottes begäran, om när kärringen försökte slå Sputnik i huvudet med kassen – läses i aprilarkivet, den åttonde, närmare bestämt

det verkar som förvånansvärt få uppskattar min skönsång längs stans gator, kulturbarbarer, Sputnik undantagen förstås, hon gillar när jag sjunger (gapar) – det innebär att hon själv kan spontanskälla i refrängen

get nasty!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar